Dieta na przytycie, czyli jak przytyć

Dieta na przytycie, czyli jak przytyć

Co jeść aby przytyć, dieta na przytycie

Niektórzy uważają, że te osoby, które pragną przytyć mogą jeść wszystko w dowolnym czasie i o dowolnych proporcjach i żadna dieta na przytycie nie jest im potrzebna, niestety tak nie jest. Diety na przytycie powinny być dobrze skoponowane, należy więc to robić z rozsądkiem i tak aby przytyć zdrowo. Powinniśmy stosować odpowiednią dietę na przytycie, najlepiej dobraną przez dietetyka, no i oczywiście należy ćwiczyć. Celem każdej osoby pragnącej przytyć powinno być ładne zbudowanie ciała, przede wszystkim tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej. I aby osiągnąć taki cel należy stosować odpowiednią dietę na przytycie no i korzystać z aktywności fizycznej w dowolnej postaci. Jednak ruch na swieżym powietrzu przy stosowaniu diety na przytycie może znacznie wzmóc łaknienie i pomoże szybciej przytyć.

Podstawą diety na przytycie jest spożywanie regularnie posiłków, zalecane jest to nie tylko tym osobom, które pragną zgubić kilka kilogramów, ale i tym, którzy marzą o zwiększeniu swojej masy ciała. Podczas diety na przytycie zaleca się najczęściej spożywanie 4-5 posiłków dziennie co 2-3 godziny. Należy tak rozplanować sobie posiłki podczas diety na przytycie aby przerwy między nimi nie były dłuższe niż 3,5 godziny.

W pierwszym etapie diety na przytycie należy spożyć ok. 500 kcal dziennie, jeżeli nie ujrzymy żadnych zmian dotyczących naszej wagi, wtedy należy zwiększyć dzienne zapotrzebowanie o kolejne 500 kcal. Podczas diety na przytycie należy uzbroić się w cierpliwość ponieważ proces tycia jest o wiele dłuższy niż proces odchudzania, jeżeli uda nam się zwiększyć naszą masę ciała o 2 kg to będzie wielki sukces.

Musimy pamiętać, że mimo iż chcemy przytyć, także w diecie na przytycie obowiązuje tzw. lista nie zalecanych pokarmów. W diecie na przytycie konieczne należy unikać tłustych, smażonych produktów, żywności typu „fast food” , słodyczy. Stosując diety na przytycie koniecznie zrezygnuj z napojów gazowanych i ostrych przypraw, które mogą podrażnić żołądek.

Zapotrzebowanie energetyczne, zależy między innymi od naszej płci, wieku, rodzaju wykonywanej pracy czy również aktywności fizycznej dlatego dieta na przytycie może być różna dla każdej z takich osób.

Osobie, której bardzo zależy na zwiększeniu swojej wagi, powinna zadbać o to aby w diecie na przytycie nie zabrakło dużej ilości składników odżywczych, można do nich zaliczyć między innymi produkty białkowe, zbożowe oraz warzywa i owoce.

Aby przytyć na diecie należy spożywać jak najwięcej białek pełnowartościowych, np. chude mięsa takie jak kurczak, indyk, chuda wołowina i wędliny,jaja, jogurty, sery, przetwory mleczne, twarogi, ryby.

Możemy zwiększyć ilość kalorii poprzez dodanie do przekąsek w trakcie diety na przytycie na przykład orzechów, suszonych owoców, pestek i nasion, bądź owoców takich jak banany, winogrona, czy też przez dodanie miodu.

Codziennie podczas diety na przytycie powinniśmy zjadać dużą ilość warzyw strączkowych takich jak: fasola, groch, soja, soczewica, które są bardzo skuteczne w przybraniu na wadze i pozwolą szybciej przytyć.

Dodatkami w potrawach diety na przytycie powinny być stosowane oleje i oliwa.

Podstawą diety na przytycie są produkty zbożowe takie jak chleb razowy, płatki, kasze, makarony, ryż. Do dań najlepiej dodawać dużo warzyw np. do makaronu tworząc smaczne zapiekanki.

Nie należy zapominać podczas diety na przytycie, że ważna jest w diecie woda, którą musimy spożywać w dużej ilości, minimalna ilość płynów podczas diety na przytycie dziennie to 1,5 l. Najlepiej podczas posiłków unikać picia napojów. Podczas diety na przytycie zalecane jest wypicie napoju ok. 1 godzinę po spożyciu pokarmu.

Ćwiczenia obok diety na przytycie są niezbędne abyśmy mogli zbudować mięśnie. Najlepiej wybrać się na siłownię bądź do klubu fitness, gdzie wykwalifikowani specjaliści doradzą Ci odpowiednie ćwiczenia na poszczególne partie ciała i sprawią, że w szybszym tempie zbudujemy tkankę mięśniową.

dieta na przytycie

reklama

SIŁOWNIA

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl